Nytt år

Hejsan! Kom hem ifrån Isa för lite mindre än en timma sen, jag var hos henne där borta i Hägersten. Vi skulle se på film men vi hyrde ingen och det gick inget bra på tv, så vi pratade istället. Tex.  om resor. Hon ska till Thailand den 20 januari, och jag ska till Indien den 20 februari. Visst, jag ska åka om mer än en månad, men det är ju bra att peppa upp sig lite, hehe..

Har inte skrivit på ett tag, jag orkar inte riktigt med att ha en blogg. Men jag skriver ibland, när skolan börjar blir det väl lite mer, typ varje dag, men inte just nu för jag vill liksom ha mitt lov just nu känner jag.. Haha! Igår var det nyårsafton. Hade ett himla lugnt nyår, gjorde i princip ingenting. Var med Louise, Ella och Molly, de gick väl runt 2 halv 3, och jag kom i säng runt halv 4. Konstigt nog vaknade jag vill kanske halv 3. Jag kommer få lite svårt att somna tror jag... Dagen har iallafall gått ut på att jag låg och såg på tv och var inne på datan, och åkte iväg till Isa vid 8 halv 9. Imorgon ska jag fika, och gå på stan tror jag. Nytt år är det iallafall. Galet! Har ett par nyårslöften, somliga hemliga, somliga kan jag väl säga här:
- Sluta bita på naglarna (oj, det är var inte nytt, har haft det varje år jag kan minnas...)
- Ta mer risker
- Höja mina betyg, bli allmänt bättre och uppmärksammare i skolan
- Sluta äta så mycket
Haha, visst var de bra? Gud så ointressant, men det får gå. Ska kolla på OC nu tror jag. Pussen!


JÄVLAR vilken skärpa på bilden vi har... hehe. Iallafall en bild på världens-skönaste-och-underbaraste-tjocktröja-från-AA..

Och ännu en olslagbar skärpa på bilden eller vad säger ni? Nej, har önskat mig en digitalkamera i födelsedagspresent. Fyller faktiskt år om 8 dagar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0