Onsdag

Hejsan sötisar!

Jag sitter och kollar på tv, och har lite smått ångest inför skolan imorgon. Jag börjar även med min längsta dag, från 8.20-15.10 *suck*. Igår såg jag Twilight (lite sen, jag vet!) men gud vad den vad bra. Jag är lite kär i Edward Cullen, men jag menar, vem är inte det? Grymt bra var den iallafall. Den ska jag lätt köpa så fort den kommer ut på dvd. Och jag har önskat mig hela Twilight-serien (böckerna såklart!) i födelsedagspresent.

Om någon timma ska jag nog träffa Elin, jag vill kolla i ett par affärer (MONKI!) osv. Men först ska jag få i mig lite mat och fixa iordning mig! Vi hörs nog ikväll, jag ska nog bara vara hemma och fixa allt inför skolstarten. Puss ♥


Min nya mysiga tjocktröja från Monki!

Knappar har den också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0