Söndag

Hej på er!

Har inte skrivit sen i fredags, har inte riktigt haft tid. Igår fyllde jag ju år! Jag fick jättefina presenter, bl a en laptop, hela Twilight-serien, Grey's Anatomy-box osv. Var på tennis, hade familje/släktmiddag och gick sen, med min syster, hem till en kille som heter John. En fin födelsedag alltså! Idag har jag sett Twilight 2 gånger, läst nästan hela 1a boken och sålt kakor osv i Liljeholmshallen med Vera, mamma och Veras mamma. Vi bestämde där att vi 4 ska till London någon gång i april! Kul va? London är nog en av mina favoritstäder!

Imorgon skriver jag mer, men jag måste läsa klart Twilight nu, och sen ska jag se filmen igen.. Hugs!


De 4 Twilight-böckerna. Kommer sitta klistrad framför dem i ca (högst)  någon vecka...

Kommentarer
Postat av: Vera

LONDON !!

2009-01-15 @ 18:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0