Torsdag

Hej!

Idag var det 1:a skoldagen efter lovet. Ganska skön, vi hade inte så himla mycket. Eller egentligen var det det, men jag tycker att det nästan är lite skönt med lektionerna igen, jag ska verkligen satsa på skolan den här terminen! Imorgon ska jag upp jättetidigt, börjar 8.15 med gympa. Men jag kan gå upp fem över halv för jag behöver bara ta lite kaffe, fixa mig lite och ta på mig mjukiskläder! Så det är faktiskt helt okej.

Jag upptäckte igår att jag har blivit jätteblek, så jag och Isabella bestämde oss för att vi ska sola solarium imorgon efter skolan, och jag ska nog göra det en gång innan Indien också. Det är nämligen lättare att bli brun om man har en grund, har jag hört, hehe! Men nog om det, jag fyller ju nämligen år om 1 dag! Alltså lördag! Jag har verkligen ingen aning om vad jag ska få, men jag hoppas på ett par grejer, hehe!
Nu ska jag plugga lite matte, men jag skriver antingen senare ikväll, eller imorgon bitti! Puss och kram!


Köpte ett par tights här om dagen, de är fina! Dragkedja längst ner har de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0