Tråkigt!

Har jättetråkigt. Elin kunde inte träffas idag, och jag orkar verkligen inte ringa någon, så hela eftermiddagen har spenderats med att jag gick omkring i min systers galet fina skor och såg även lite på tv. Jag kom nyss på att jag inte varit ute på hela dagen, men det är nästan bra, så slipper jag denna äckliga kalla vinter. När kommer sommaren liksom? Det är väl bara att stå ut antar jag.. Min födelsedag är om 2 dagar, och i februari ska jag till India! Då får jag min sommar, i förtid! Nu ska jag gå, sen hörs vi, antingen ikväll eller imorgon (troligen ikväll)! Kraaam

Dessa sköna kläder har jag vandrat omkring i idag!

Jag pratade med Elin i telefon och så fick jag tråkigt, har typ 20 bilder ifrån det... hehe

Bruna skor, 11 cm klack och så sköna (och snygga)!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin tröja, fina skor:P

2009-01-08 @ 22:22:37
URL: http://isaulander.blogg.se/
Postat av: Miranda

tack :)

2009-01-08 @ 22:33:13
URL: http://mirandaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0